Wednesday 12 January 2011

Colier "Mov ametist" - Vândut






Colierul lung în îmbinare persană din zale cu diametrul de 5, 6, 7 și 8 mm. Lanțul persan prezintă unități a câte 12 zale in crescendo, adică am început cu zale de 5 mm, am continuat cu altă unitate de 12 zale de 6 mm, apoi de 7 și 8 mm. Este asimetric, cealaltă parte fiind lucrată din cipsuri de ametist montate pe ace aurii. Închizătoarea cârlig este lucrată manual. Lungimea lanțului de zale este de 48 cm, iar șirul dublu de ametist are 45 cm. Poate fi purtat și în dublu șir, ajungând ca lungime sub baza gâtului.
:)) și după cum puteți observa în pozele de mai sus, am o problemă cu movul, adică aparatul meu foto are. Nu am suficientă lumină naturală la dispoziție pentru fotografii așa că majoritatea sunt făcute cu bliț. Iar blițul face ca movul să arate albastru. Așa că am atașat și poze făcute fără bliț, mai întunecate, dar care redau nuanța corectă a lanțului.

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...