Thursday 7 April 2011

Brăţară "Floarea mea din cupru"

A venit primăvara, în curând vom vorbi de vară şi concedii, plaje însorite, zile pline de soare şi de nelipsitele flori. În prag de zile calde şi colorate am pregătit o colecţie care are ca piesă centrală FLOAREA. Mică, mare, colorată, sobră, simplă, sau combinată, floarea mea poate fi purtată oricând şi oriunde. Am combinat semipreţioase, acrilice, un strop de roşu pentru deochi, un pic de cupru pentru protecţie, o joacă întreagă cu prea mărita floare în rolul principal. Bine aţi venit în Colecţia "Flower Power"!
Încep azi cu "Floarea mea din cupru"





Brăţară cu floare în îmbinare helm din zale lucrate manual din sârmă de aluminiu culoarea cuprului şi albastră, 2 miniromburi în îmbinare european 4 în1 din zale de culoarea cuprului, 2 elemente în îmbinare bizantină din zale albastre. Am mai folosit: cipsuri de opalit, perle acrilice albe şi sidefate, perlă de sticlă albastră, lanţ din cupru.
Brăţara este reglabilă, iar închizătoarea tip carabină este din cupru.

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...