Tuesday 5 July 2011

Brăţară "Tricolor" II - Realizată la comandă


Brăţara aceasta am lucrat-o după instrucţiunile cuiva care a apreciat brăţara Tricolor I. Doar că a vrut neapărat ca în loc de albastru să folosesc verde. Aşa am făcut. Brăţara este în drum spre viitoarea stăpână şi sper să-i placă şi când o va vedea pe viu. Iar stăpâna asta îmi e mie tare dragă.
Nu vă spun cine este, dar dacă vă arăt ce cadou am primit eu de ziua mea de la ea, sigur vă cam daţi seama (vorbesc aici cu breslaşele care mă urmăresc). O farfurie cu lună în mozaic. Pentru că eu sunt "aşa mai solară"
şi să am ceva care să mă completeze.
Şi acum datele tehnice: brăţară lată în îmbinare european 4 în 1, din zale lucrate manual din sârmă de aluminiu aurie şi sârmă din cupru roşie şi verde.

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...