Tuesday 30 August 2011

Cum a fost la Artbutique?

Cum să fie? Foarte bine!! Organizare de nota 10, oraş de nota 20 şi vânzare bună. Pentru mine este cel mai bun târg la care am participat până acum şi sper să mai am ocazia să mai repet încă o dată exerienţa unui târg aşa de bine organizat în Paţa Mică din Sibiu.
Monica mulţumim încă o dată pentru colţul de grădină pus la dispoziţie!!!! Ştiţi ce grădină frumoasă are Monica?! Din păcate nu am îndrăznit să-i fac o poză nici grădinii, nici Monicăi, dar poate va mai exista şi "o data viitoare" şi atunci sigur nu mai ratez momentul.
Concluzia este că m-am întors cu gura până la urechi de la Sibiu, şi cu multe amintiri frumoase (unele, gen bronzul meu căpătat când mă agitam necontrolat pe lângă stand, chiar că vor ţine câte luni).
Să lăsăm fotografiile să vorbească, zic! (chiar am făcut prea puţine :( )

 Standul nostru duminică.

 Şi sâmbătă. (Na că le-am pus invers). Nu mai contează :)))

Duminică dimineaţă asaltată de turişti :)))))

Căldura din miezul zilei ne-a cam ţintuit la propriu sub umbrele, dar am avut timp de un tur al târgului. Mi-a plăcut ce am văzut, am descoperit şi oamenii din spatele unor nume cunoscute doar de pe Breslo, sau de pe forumul CDB. Şi am rămas vrăjită de produele Elizei de la http://craftmade.ro/
Un târg de calitate cu oameni de calitate. Poate ne vedem şi la următorul.

1 comment:

  1. uaaaa.... sunt si eu pe-acolo! sunt si eu pe-acolo!!!! :) sunteti oricand bineveniti, Ioana!
    ma bucur ca a fost asa de bine!

    ReplyDelete

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...