Tuesday 9 July 2013

Ce-mi doresc de pe breslo.ro...

... pentru ziua mea.
Bine, ziua mea a cam trecut și, chiar dacă am făcut 30 de ani nu am avut ocazia să sărbătoresc încă. Dar nu e timpul trecut :D
Și pentru că vara îndeamnă la visare, am ales Breslo ca sursă de inspirație.

Bunătăți pentru baie, cum ar fi bombele de baie Geranium Delight de la Naen Soap.


măsuță de cafea de la Punct G, cu toate că nu beau cafea, dar e perfectă și pentru o carafă de limonadă proaspătă.


Pernuțele Cosmic Love de la allyingraphicland pentru că e rost de vise frumoase.


O cană de ceai specială.


De o traistă nouă sigur am nevoie.


Rochiile Adrianei mi-au plăcut de cum le-am văzut, iar aceasta este perfectă pentru vară. De luat la plimbare printr-un lan de grâu :))


Cercei happy de la Alexandra.


Un brâu de la Eugenia e musai să am în șifonier.


Și o bijuterie de la Cristina chair ar arăta bine în colecția mea de accesorii handmade.


Cam lungă lista de dorințe... dar o dată faci 30 de ani :))

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...