Thursday 17 July 2014

Portofoliu

Am reușit să pun la punct un portofoliu. Este primul, dar nu va fi ultimul. Conține creațiile Trăistuța cu zale de la începuturi, din anul 2010 și până în prezent. Nu am inclus toate bijuteriile din primii ani de lucru, ci doar pe cele mai reprezentative. 
Pentru mine a fost ocazia perfectă de a vedea trecerea de la tehnici și materiale simple, la bijuterii mai complicate, modele și îmbinări mai migălose, cum este micromaille, descoperirea de furnituri mai frumoase și mai elegante.
În 2010 lucram cu sârmă de lauminiu colorată, îmi modelam zalele, le tăiam cu un clește și le pileam pe fiecare cu un Dremmel. Azi, încă îmi modelez zalelel la fel, dar le tai cu ferăstrăul și am renunțat la sârma de aluminiu în favoarea celei argintate, aurite, a sârmei de curpu, bronz și alamă.

Enjoy!

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...