Tuesday 30 September 2014

Post Event - Noaptea Albă a Creatorilor și Designerilor de Produs, ediția de București, septembrie 2014

Pe 20 septembrie am participat la prima expoziție. Nu vă spun ce emoții am avut... Multe, multe. M-am pregătit pentru eveniment cu câteva săptămâni înainte și am lucrat de zor la 2 coliere realizate special pentru eveniment. Bineînțeles că pe ultimul l-am finalizat chiar în noaptea dinaintea expoziției :)).
A fost o experiență plăcută, puțin obositoare datorită statului în picioare până la 3 dimineața, organizată profesionist de echipa Revistei Atelierul. Am avut peste 1500 de vizitatori care au interacționat cu aproape toți participanții. Au fost prezenți designeri de bijuterie contemporană, designeri vestimentari, artiști plastici, artizani în lemn, ceramică, porțelan și pastă polimerică.
Am participat cu 5 piese de bijuterie, 3 coliere (Dragonscale a fost unul dintre ele, pe celelalte două le voi prezenta în zilele ce urmează) și 2 perechi de cercei - Cascade și Chandelier.
Am fost teribil de încântată că bijuteriile mele au fost alăturate frumoselor creații La Chatterie.

Pentru echipa Atelierul urmează încă două ediții de Noapte Albă la Iași și Cluj. 
Și mult așteptatele fotografii :).


Foto : Elena Dumitrache

 Foto : Elena Dumitrache
 Foto : Elena Dumitrache
 Foto : Elena Dumitrache

 Foto : Elena Dumitrache
 Foto : Elena Dumitrache
 Foto : Elena Dumitrache
 Foto : Elena Dumitrache



Cu Mihaela, organizatoarea Nopții Albe și Maria - sursa

Vizitatori dragi - sursa

Micul dac - sursa


 O parte dintre participanții și organizatorii Nopții Albe - sursa

Link către reportajul realizat de Senso Tv.

Și broșura evenimentului pentru ai revedea pe toți participanții și creațiile lor.




No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...