Tuesday 20 January 2015

”Oriental Nights” Statement Necklace reloaded - Custom made

Mă străduiesc să am clienți mulțumiți. Și sper că reușesc. Mi s-a întâmplat să lucrez bijuterii la comandă și să mă trezesc cu un produs returnat, chiar dacă fusese realizat după instrucțiuni foarte exacte. A fost un caz izolat, dar tot îmi mențin dispoziția de a transforma bijuterii după bunul plac al cumpărătorului.
Așa este cazul acestui colier. Prima variantă o vedeți aici. Varianta finală o aveți mai jos. Codruța a schimbat pietrele din compoziție, dar și materialele. Le-am ales împreună și acum are fix colierul dorit.




Materiale: zale lucrate manual, tăiate cu ferăstrăul din sârmă argintată și de bronz, inoxidabile; agate negre cu inserții de cuarț 15x15x45 mm; închizătoare tubulară argintată.
Îmbinare: persan și bizantin.

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...