Tuesday 31 August 2010

Premii


He, he, he!! Am primit premii!!! De la Carmen, mare meşteră într-ale fimo-ului. Şi trebuie să le dau mai departe, dar să şi răspund la 10 întrebări. Reguli:
- Postează blog award-ul pe blog-ul tău.
- Dă link-ul persoanei care ți l-a acordat.
- Anunță-i pe acești bloggeri că le-ai acordat premiul.
- Spune de la cine ai primit acest premiu;
- Înşiră 10 lucruri care îţi plac;
- Oferă acest premiu altor 10 persoane & let them know
Acestea fiind spuse, acord premiile mele:
  1. Lui Irinel pentru că face fotografii tare bune. Vikingule ştiu că-s premii roz, dar sigur nu te superi.
  2. Roxanei pentru că este aşa mare meşteră într-ale cusutului.
  3. Elenei pentru meşteşugul vorbelor.
  4. Ioanei pentru că ştie să fericească oameni.
  5. Dacian Moon mereu i-am admirat îndemânarea.
  6. Dragonfly pentru veselia şi optimismul pe care le emană mai mereu, nu numai în creaţii.
  7. Cristinei ca mulţumire pentru susţinere şi ajutor.
  8. Lianei ca mulţumire pentru susţinere şi ajutor.
  9. Adelei pentru stilul ei aparte şi originalitate.
  10. ArtJokey pentru că îmi place efervescenţa creaţiilor ei.
Ei şi ar mai fi şi alţii, ca Ana mare doamnă pe care mă bucur că am avut ocazia să o întâlnesc, chiar dacă indirect. Şi restul preferaţilor mei, data viitoare când voi mai primi premii.

10 lucruri care-mi plac:
  1. Costumele populare
  2. Poveştile cu daci şi celţi
  3. Îngheţata
  4. Berea rece, rece
  5. Tot ce a ieşit din mâna lui Luis Royo
  6. Compania oamenilor dragi
  7. O casa taraneasca intr-o poiană de munte înconjurată de pădure
  8. Vara
  9. Crăciunul
  10. Faptul că am descoperit că şi din mâinile mele poate ieşi ceva frumos.


3 comments:

  1. Multumesc pentru premii, draga si frumoasa Ioana, printesa din timpuri medievale!:)
    imi place mult sa pasesc in foile blogului tau, "scrise" parca in alte timpuri:)

    ReplyDelete
  2. multumesc mult pentru premiu :) si ma bucur sa constat ca avem atatea in comun. tot ce ai scris imi place si mie, exceptand vara la care am o problema... :D

    ReplyDelete
  3. Iti multumesc din tot sufletul pentru premii!
    Ma simt onorata sa fiu printre cei care se vor bucura de premiile primite si le vor oferi mai departe, cu toata dragostea.

    ReplyDelete

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...