Wednesday 4 August 2010

Proiect - Inel împletit

Cu toate că am lucrat acest inel înainte să plec în vacanță, nu am avut ocazia să îl "scot în lume", cum se spune. L-am făcut pentru un concurs de pe CDB și astfel, am avut ocazia să încerc o metodă nouă de lucru cu sârma, împletitura sau wire wrapping. Nu este perfect, dar mi-a plăcut la final așa că l-am păstrat pentru mine. Și este realizat după un tutorial al Lianei (pe Liana o găsiți la http://infairyland.blogspot.com/).
Inelul este realizat din sârmă din aluminiu aurie de 1,5 mm diametru, sârmă de cupru, perluțe acrilice, mărgele din ceramică, acrilice și mărgeluțe de nisip. Piatra centală seamănă cu o bucățică de cremene.

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...