Monday 6 December 2010

Lacrimi semipreţioase - Vândut

Mi-a plăcut foarte mult să lucrez setul Lacrimi de iederă, aşa că m-am decis să continui cu o serie ce cuprinde mai multe tipuri de semipreţioase: piatra lunii, onix, ametist şi aventurin. Simple, sau nuanţe combinate sunt montate pe cadru din şi cu sârmă de cupru. Setul conţine un pandantiv şi o pereche de cercei eleganţi cu tortiţe din cupru.
Onix.  - Vândut


Piatra lunii - Vândut


Ametist. - Vândut


Aventurin. Vândut


Onix şi piatra lunii - Vândut



Onix şi ametist. Vândut


Onix şi aventurin. - Vândut



Piatra lunii şi ametist. - Vândut



Piatra lunii şi aventurin - Vândut


5 comments:

  1. Ce harnicuta !!!!!!!!!
    Foarte frumoase !

    ReplyDelete
  2. Ti-ai schimbat tema blogului. Imi place mult mai mult aceasta.
    Si ultimele creatii imi plac, mai ales cerceii cu ametist. Am o slabiciune pentru ametist, nu stiu de la ce mi se trage.

    ReplyDelete
  3. :( Nu mamai regasest in listuta ta cu bloguri.

    ReplyDelete
  4. Doamna Florentina, Patricia vă mulţumesc pentru aprecieri!!

    Veronica, am schimbat tema şi m-am adaptat la sărbători. Şi mi-a fost destul de greu să mă decid la o variantă potrivită. Ştii câte teme frumoase sunt? Pot să-ţi dau un link dacă vrei.

    ReplyDelete

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...