Wednesday 9 February 2011

Broşă "Floarea din Ithilien" - Realizată la comandă. Vândută



Broşă în formă de floare realizată din sârmă de cupru în două nuanţe, mărgele din cupru şi sferă din sticlă de culoarea chihlimbarului.
Numele i l-am pus după Ithilien-ul din Stăpânul Inelelor pentru că am lucrat-o uitându-mă pentru a nu ştiu câta oară la film .

Şi o melodie asortată, legată de cea de-a doua perche din poveste, nu la fel de importanţi ca Aragorn şi Arwen, dar la fel de interesanţi: Faramir, Prinţul din Ithilien şi Ewoyn, Dalba Domniţă a Rohanului.



3 comments:

  1. Ioana te asteapta un premiu la mine pe blog...Pupici!

    ReplyDelete
  2. superba brosa! la ce pret este? se mai poate reproduce?
    multumesc frumos! o zi buna!

    ReplyDelete
  3. Mulţumesc. Broşa poate fi refăcută la comandă. Trimite-mi, te rog, adresa ta de e-mail şi duscutăm detaliile. Mulţumesc!
    Adresa mea este traistutacuzale@gmail.com

    ReplyDelete

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...