Thursday 17 February 2011

Premii şi pregătiri pentru târg

Acum ceva timp am primit nişte premii I Love to read your blog de la Brizzart şi Melianda. Mulţumesc fetelor!!!
Le dau mai departe tuturor posesorilor de blog pe care îi urmăresc.


Nu am mai postat nimic nou deoarece mă pregătesc intens de târg. Deocamdată vă spun că voi fi prezentă la primul târg I Love Handmade din acest an, dar, este posibil să mai ajung şi prin alte părţi. Astăzi aflu datele concrete. Am lucrat mărţişoare din zale (ştiu că sună ciudat, dar chiar nu arată rău) şi mai am destule de făcut. Aşa că revin cu detalii pe parcurs!

1 comment:

  1. Ti-ai schimbat din nou tema. :-)))
    Imi place tare mult modelul din partea stanga. Si culorile.
    Mult succes la targ.

    ReplyDelete

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...