Friday 20 May 2011

Update Giveaway

Am promis lista cu numerle destinate clientelor Trăistuţa cu zale. Am acordat numerele de înscriere în ordinea primirii comenzilor. Nu toată lumea mi-a confirmat participarea, dar eu vă includ pe toate. Aşa mi se pare corect.
  1. Ana Maria S.
  2. Cristina C.
  3. Ana Z.
  4. Oriana H.
  5. Anca D.
  6. Elena T.
  7. Marilena N.
  8. Ioana C.
  9. Rodica P.
  10. Sânziana 
  11. Alina I.
  12. Loredana P.
  13. Andreea P.
  14. Cristina R.
  15. Iulia P.
  16. Mirela I.
  17. Adina
Voi continua numerotarea cu 18. Un număr suplimentar puteţi obţine dacă postaţi linkul acestui giveaway pe blogul propriu sau pe pagina de facebook.

Succes!

2 comments:

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...