Tuesday 22 November 2011

Cosmetice homemade - Săpunurile

Îmi continui pledoaria pentru folosirea cosmeticelor naturale cu săpunurile.
Alături de şampoanele solide am comandat şi câte un săpun natural. Primul folosit a fost de la Naen Soap, varianta Lavandă fină. Îmi pare rău că nu l-am pozat la primire, arată minunat şi miroase discret a lavandă. Pentru acelea dintre voi care nu aţi testat încă săpunurile naturale vă spun doar atât: Habar nu aveţi ce pierdeţi!
Experienţa unui săpun al cărui aromă discretă persistă pe piele mult timp, a cărui spumă este mai fină decât orice lucru şi care hidratează atât de bine încât nici nu mai ai nevoie de o cremă de corp după duş, nu se compară cu nimic din comerţ. Iarna am mari probleme cu pielea care se usucă destul de rău şi are aspect făinos din această cauză. Ei bine, săpunul acesta i-a venit de hac uscăciunii. Este şi destul de economic, l-am folosit o lună întreagă zilinic pentru întregul corp. Este pur şi simplu, nemaipomenit! Abia aştept să-mi mai fac drum în magazinul Elenei şi să încerc şi alte variante ale săpunurilor ei minunate.
Şi pentru că veni vorba de ea, cel mai recent articol de pe site-ul naen-soap.com este despre reacţii la produsele ei, în principal la şamponul solid. Vă recomand să-l citiţi pentru că a completat sfaturile mele de aici. Mulţumesc Elena! 
Şi al doilea pe lista de azi este Săpunul natural cu suc de morcov şi ulei de cătină de la Jovis.
Ştiţi cum se spune: ai grijă ce îţi doreşti, pentru că se poate împlini. Ei, săpunul cu morcov şi cătină urma pe lista mea de săpunuri de încercat. Mare surpriză când l-am primit cadou la comnda făcută la Jovis. Chiar mare surpriză! V-am spus că ambalajele lor îmi plac foarte tare? Nu-i nimic, vă mai spun o dată. De ce? Pentru că sunt fie din hârtie, fie din carton şi par foarte prietenoase cu mediul. Să revenim la săpunul nostru. Şi acesta îmi place mult! Hidratează la fel de bine cum promite, iar mirosul, un pic mai puternic,de cătină îmi aminteşte de camera în care bunica mea usca plante vara. Momentan este încă în folosinţă şi îmi oferă un mic moment de relaxare la fiecare duş.
Sper că v-am convins să încercaţi măcar o dată un săpun homemade de calitate. Sunt atâtea săpunărese talentate online încât aveţi de unde alege. Trebuie doar să le daţi o şansă. Şi merită cu vârf şi îndesat!

Următoarea pe listă: crema de faţă. Deci mai povestim pe această temă.


1 comment:

  1. Intr-adevar se poate implini ceea ce iti doresti:) eu am primit cadou fix Lavanda Fina de la NaenSoap, o adevarata bucurie pt. mine, printre multele sapunele comandate. Inca nu l-am folosit, astept sa termin Săpunul cu calendula, care este extraordinar! Astept experienta ta cu crema de faţă, eu inca nu am folosit! :)

    ReplyDelete

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...