Wednesday 2 October 2013

Swap de Vară - Revista Atelierul




A mai trecut încă o ediție de Swap organizat de Revista Atelierul. De data aceasta o ediție de vară cu și mai mulți participanți.
Chiar dacă tema a fost Visul unei nopți de vară , partenera mea de swap mi-a pregătit un colier în nuanțe de toamnă, cu frunze și o veveriță. Mi-a plăcut mult combinația de culori, dar și de tehnici. Rozalia a folosit argilă polimerică pe care a montat-o pe charm-uri din bronz. 
Dar să vă arăt frumusețea. 



Iar cadoul meu pentru Rozalia a fost o broșă cu melci și perle de sticlă, îmbinate cu sârmă de inox și o pereche de cercei din zale argintate de 2 mm diametru și briolete fațetate din sticlă.







Dacă ești artizan handmade și dorești să particpi la următoarea ediție de Swap marca Atelierul, nu uita să verifici pagina revistei cât mai des. 

Cum vi se pare cadoul meu?

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...