Friday 25 October 2013

"Dragonscale" Necklace

În sfârșit este gata! A durat mult până am reușit să-l termin și mi-a luat 2 săptămâni până am avut timp să-l pozez. Dar, iacătă-l, faimosul dragonscale, o îmbinare frumoasă, frumoasă!
L-am combinat cu helm și a ieșit un colier demn de Brunhilda :D Și nu oricare Brunhildă, pentru că cinematografia cunoaște câteva. Dacă ați văzut această variantă a Inelului Nibelungilor știți deja personajul meu feminin preferat. Kristanna Loken e mortală în acest rol și foarte veridică ca și Brunhilda. Siegfried e cam slăbuț (se vede că sta micu` poartă ceva perucă), după părerea mea și, tot aici, îl puteți vedea și pe Robert Patinsson (din Saga ”Amurg„), pe atunci nu așa de celebru. Un film bunicel, ușor de vizionat oricând. Coloana sonoră e bună, cu nume ca E Nomine, Within Temptation, Faun, Corvus Corax, Blackmore`s Night și Blind Guardian.
Bineînțeles că există și un dragon, că doar de aici a plecat și ideea colierului meu :))

Finally it is done!It took a lot of time to finish and 2 weeks to have the time for the photos, but there it is, the famous dragonscale, a weave so beautiful!
I combined it with helm and it turned out a necklace fit for Brunhild. Yed, Brunhild from The Ring of the Nibelungs, a movie where Kristanna Loken playes my favorite feminine character. Siegfried is not that good, if you ask me, but you can also see Robert Patinsson from ”Twilight”.  The soundtrack is very good, with songs played by E Nomine, Within Temptation, Faun, Corvus Corax, Blackmore`s Night and Blind Guardian.







Materiale: zale lucrate manual din sârmă gilt (în 2 nuanțe de auriu) și bronz; închizătoare toogle placată cu aur.
Îmbinare: dragonscale și helm.
Diametru zale: 6, 4 și 3 mm.
Lungime: mediu.

Materials: handmade, saw cat jump rings made from gilt (in two shades of gold) and bronze wire; gold plated toogle clasp.
Weave: dragonscale and helm.
Inner diameter of jump rings: 6, 4 and 3 mm.
Length: medium.




No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...