Tuesday 12 November 2013

Weekly Obssesion (2)

Da, oameni buni, n-am murit. Trăiesc intens, ce să zic. Și nu prea mai am vreme de ale blogului spre tristețea mea supremă. Dar, mai am vreme de obsesii. Și s-au strâns destule de la prima postare de acest fel.

Să începem cu muzica \m/!


Colaborare Within Temptation - Tarja Turunen. Mortale, nu alta! Nu vă spun de câte ori am ascultat melodia asta că nici eu nu mai știu exact.

Și, numărul 2, ceva mai romantic. O melodie de la Nightwish de care habar nu aveam până acum, dar care e superbă.


Film. The Hobbit - The Desolation of Smaug,  of course. Țopăi ca un copil mic de drag că mai e puțin și apare pe ecranele noastre.


Zale. Îmbinarea la care lucrez acum este Camelot. Ați mai văzut-o aici și am de terminat un colier ce va merge la stăpâna brățării.





Beauty. Aici sunt mai multe lucruri la care poftesc :))
Exfoliantul Paula”s Choice 2% BHA este grozav. L-am primit de la sister sub formă de mostre, dar m-a uimit ca efecte. Piele ca de bebe, cu pori reduși și mai puține puncte negre. Oh, ce l-aș vrea în varianta full size.

Uleiul de păr Extraordinar de la L Oreal. Am citit numai de bine despre el, este bine formulat așa că abia aștept să-l și încerc.

                                                                               sursa


Pinterest. Am atât de multe poze inspiraționale strânse pentru sărbători și zero timp să mă și apuc de lucru. Dar, trebuie!

Cam atât, pentru moment.
Ceva recomandări?

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...