Thursday 21 November 2013

Swap de Craciun marca Atelierul



Si anul acesta Revista Atelierul ne incanta cu un nou swap de Craciun. Eu m-am inscris deja si abia astept sa vad cine va fi partenera mea de anul acesta.

Fie ca esti artizan handmade sau doar lucrezi bijuterii sau decoratiuni pentru familie si prieteni, te poti inscrie la editia de Craciun a swap-ului Atelierul pana la 24 noiembrie. Pentru ca intrarea ta sa fie valida trebuie sa completezi un formular cu datele tale personale si cateva lucruri despre tine. Gasesti formularul AICI.
Pe 26 noiembrie vor fi anuntate perechile de participanti si vei sti cui vei trimite cadoul tau de Craciun, dar si de la cine vei primi si tu un dar. In functie de preferintele partenerului tau vei lucra ceva special. Cadoul tau trebuie trimis pana pe 10 decembrie.
O data primit darul, fotografiaza-l si trimite poza echipei Atelierul. Un album special va fi creat pentru ca toata lumea sa vada ce daruri s-au impartit si anul acesta.

Te-am facut curioasa? Participa si tu la Swapul Atelierul.

Despre celelate edistii de Swap la care am mai participat poti citi AICI.

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...