Sunday 2 March 2014

O Primăvară frumoasă!

Oficial a venit primăvara! Vă doresc zile calde și frumoase, petrecute cu oameni dragi, animale pufoase sau bebeluși veseli! :D

O nouă ediție de Swap marca Revista Atelierul s-a încheiat și vreau să vă arăt ce minunăție de mărțișor am primit și eu de la partenera mea, Crindal. O domnișoară cochetă, blondă, cu ochii albaștrii realizată din hârtie și lemn, care mă binedispune de câte ori o văd.


Iar mărțișorul meu pentru Cristina a fost un pandantiv din zale argintate, cristal roșu și lalea din sticlă Cehia.


Ce mărțișoare ați primit ieri?

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...