Friday 28 February 2014

Astăzi despre...Wishlist cu furnituri

Se fac 4 ani de când am început să lucrez bijuterii. Destul de timide primele încercări, mult mai complexe ultimele. Chiar dacă am plecat de la ideea lucrului exclusiv cu sârmă, mă bucur că am descoperit și combinațiile dintre zale și pietre, mărgele, cristale, perle și alte asemena furnituri.

De câte ori am de făcut o comandă de materiale îmi e foarte greu să mă decid ce semiprețioase să aleg. Sau ce perle, cristale, sau sticlă. De multe ori am un buget în care trebuie să mă încadrez, și, vai, ce dificil este să aleg mult mai puțin decât mi-aș dori. Astfel, m-am decis să fac aceste liste de materiale care vor intra în coșul meu de cumpărături în viitorul apropiat.

Despre magazinele de furnituri unde îmi fac cumpărăturile am scris aici.





No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...