Wednesday 26 February 2014

Weekly Obsession (3)

A trecut ceva timp de la ultima postare de acest gen. Mda, tot nu reușesc să țin pasul și să revin constant cu postări noi, dar, sper, chiar sper, să reușesc de acum încolo.

Muzică: Within Temptation din nou :D Ultima colaborare e o melodie cuminte pe care am tot ascutat-o constant. Are două variante, eu o prefer pe aceasta, cu Piotr Rogucki.


Film: Ultimul film pe care l-am văzut. Bunicel, dacă vă place genul, dar diferit de comunele filme cu vampiri. Byzantium.


Îmbinare: European 4 în 1. Am folosit intens acest model și l-am încercat și pe inele.



Jewelry Book: Mi-ar place să încerc tutorialele din acest volum. Mă atrage mult această tehnică, doar că nu am îndemânarea pentru proiecte reușite.


Cosmetice: Pe lista de cumpărături e, de ceva timp, gama Elmiplant Genovate pe care sper să o testez curând.



Jocuri:  De curând am descoperit Hearthstone prin intermediul fratelui meu (care știe cam toate noutățile în materie de jocuri). 

Rețete culinare: Mâine încerc rețeta de supă cremă de cartofi dulci a Kadiei. Abia aștept!

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...