Wednesday 5 February 2014

”Copper and Pearls” Lariat - Vândut

Devine un obicei lăsatul fotografiilor după o zi pe alta. Ce să mă fac cu timpul acesta? Când e lumina bună nu apuc eu să ies la pozat pe balcon, când lumina nu ține cu mine mă trezesc că aș avea timp pentru așa activitate. 
Mă bucur că am mai terminat un proiect, adică acest colier lung, și că deja lucrez la altul. Care nu știu cum va ieși, dar e o provocare și acesta :D.

It is hard for me, lately, to get some decent pictures of my jewelry. Time has became my enemy, nevertheless. When I have the proper light, I don`t have the time, and the other thing around.
But, I am so glad I have finished this lariant!






Materiale: zale lucrate manual, tăiate cu ferăstrăul, din sârmă cupru inoxidabilă; perle sticlă Cehia albe, 6x10 mm.
Îmbinare: european 4 în 1.
Diametru zale: 3 mm.
Lungime colier: 85 cm.
Colierul nu prezintă închizătoare, deoarece se înnoadă. Astfel, posibilitățile de purtare devin numeroase.

După cu design de Rachel Dow.

Materials: handmade, saw cut, jump rings made from non tarnish copper wire; 6x10 mm Czech glass white pearls.
Weave: european 4 in 1.
Inner diameter of jump rings: 3 mm.
Lariat length: 85 cm. 

Inspired by a Rachel Dow design.

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...