Wednesday 8 September 2010

Colier "Floare albastră de turcoaz" - Unic. Realizat la comandă


Ana este o doamnă în adevăratul sens al cuvântului. Şi nu spun asta doar pentru că îmi este cea mai fidelă clientă. 
Mi-a plăcut provocarea ei de a lucra 2 coliere ample cu pietre semipreţioase trimise de ea. Aşa a apărut Floarea albastră de turcoaz. Tipul de îmbinare este Romanov. Am îmbinat 522 de zale, turcoaze de diferite forme şi mărimi şi accesorii arigintii. Sârma are diametrul de 1,3 şi 1,5 mm, zalele au diametre de 5, 7 şi 8 mm. Rezultatul îl aveţi mai sus. Am ataşat multe fotografii deoarece am vrut să prind cât mai multe detalii ale îmbinărilor. Şi da, mi se văd şi unele defecte la nivel de îmbinare de capete de za.
Colierul este unicul de acest fel pe care l-am lucrat şi nu intenţonez să fac altul identic. Poate doar ceva asemănător folosind acest tip de îmbinare.
Ana dragă, să-l porţi cu mare plăcere!!

Şi o melodie "asortată": Lake of Tears - To Blossom Blue 


5 comments:

  1. doamna va arata ca o printesa autentica.
    are ochii albastri?

    ReplyDelete
  2. Nu pot sa imi controlez pe de-a-ntregul reactiile, acum cand iti admir colierul. E absolut fabulos!!!!!!!
    Imi place atat de mult aceasta alaturare! Romanovul mi-a placut si-mi place la nebunie, dar aici e si mai bine evidentiat.
    Ioana, felicitarile mele!
    Si lungi imbratisari...

    ReplyDelete
  3. Una din lucrarile tale a fost evidentiata in lista de saptamana aceasta "Handmade-ul privit ca Arta" : http://dacian-moon-handmade.blogspot.com/2010/09/handmade-ca-arta-nr-5.html

    Iti doresc o saptamana frumoasa si plina de inspiratie :)

    ReplyDelete

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...