Monday 20 September 2010

Colier "Fortăreaţa Serpentinului" - Unic. Realizat la comandă


Al doilea colier din Colecţia "Pentru Ana". De data aceasta a trebuit să lucrez cu serpentin, o piatră foarte frumoasă şi care mi-a plăcut tare mult. Cu forme diverse, am încercat să încadrez cât mai bine pietrele. Am folosit o îmbinare de tip japonez, foarte simplă, alternând negrul (zale cu diametrul de 7 mm din sârmă de 1,3 şi 1,5 mm) şi roşul (zale de 4 mm din sârmă de 1,5 mm). Pe laterale am simplificat tipul de îmbinare, renunţând la o za şi adăugând zale din sârmă mai subţire care dau pietrelor sub formă de bile şi celor faţetate o senzaţie de continuă mişcare.
Este un colier foarte mare şi foarte impunător. Te îmbracă la propriu şi nu mai necesită nici un fel de accesoriu suplimentar atunci când este adăugat unei ţinute, aş recomanda eu, monocolore.

Ana, să le porţi cu drag!

Şi melodia asortată - Agalloch - Our fortress is burning, Part II - Bloodbirds

3 comments:

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...