Thursday 9 February 2012

And the winner is...

Am cam întârziat cu anunțul câștigătoarei concursului organizat în colaborare cu Clarra`s Blog... Adică câștigătoarea a aflat deja, doar că nu am avut timp să postez și aici.
Deci, câștigătoarea reducerii de 50% în magazinul Traăstuța cu zale de pe CDBS.biz este Zenith de Sade!!!! 

Am felicitat-o deja, a și plasat o comandă, mai am de spus doar atât - Zenith este la rândul ei creatoare de accesorii gothice și o găsiți aici, în Zenith`s little shop of Horrors. Am urmărit-o cu interes de la începutul primelor ei postări și îmi plac foarte tare accesoriile create de ea. Deh, curentul Goth m-a câștigat de partea lui :)) 
Congrats, Zenith!!

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...