Monday 27 February 2012

Bunătăţi de la Naen Soap

Săptămâna trecută m-am întâlnit cu Elena, creatoarea cosmeticelor Naen Soap pentru a ridica ultima comandă plasată în magazinul ei.


Am comandat Săpunul Red MarseilleMasca pentru păr Shiny-Shiny Hair şi două unturi de corp Mini brioşă. Imediat cum le încerc şi îmi formez o părere despre ele vi le voi prezenta şi aici.

Iar Elena a fost tare darnică şi  a alăturat comenzii mele şi o mostră de săpun Miere de tei şi o mostră de deodorant De-Stinky-Fy.
Mulţumesc mult, Elena!

Ambalajele mi-au plăcut la fel de mult ca şi mirosurile şi texturile produselor.

Despre produsele Naen Soap am mai scris aici şi aici.

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...