Friday 10 February 2012

Cosmetice homemade - Balsamul de buze "Java Code Writer" de la Nedeia



Anul trecut am participat la un concurs organizat de Clarra`s Blog și La Nedeia unde am câștigat, printre altele, și un balsam de buze. Am făcut review săpunului ”Black lava” aici, și, așa cum a promis, revin și cu părerea despre balsamul de buze sosit la pachet.
Java code writer conține: ceară de albine, unt de cafea, unt Cupuacu, ulei de ricin, ulei de migdale dulci, vitamina E, îndulcitor ”Sugar Kisses”.
Este pimul balsam de buze natural pe care îl încerc și a fost primul produs din pachetul La Nedeia pe care l-am încercat. Și de când l-am deschis, nu m-a mai părăsit :)). Este perfect pentru perioada rece pentru că hidratează profund, iar efectul este de durată. Adică, dacă îl aplic dimineața nu-mi mai fac probleme tot restul zilei că buzele mi se pot crăpa. Îl folosesc și sub luciu de buze, sau ruj, ca bază, tot datorită hidratării pe care o oferă. Are un miros subtil de cafea și ceară de albine, lasă un luciu plăcut și natural și o dulceață aparte :)). Îl am tot timpul cu mine și îl folosesc cât de des am nevoie, dar e foarte economic.
O altă problemă pe care o rezolvă cu succes este hidratarea buzelor după spălatul pe dinți. Am problema asta de când mă știu, spălatul pe dinți îmi usucă buzele foarte tare și nu pot să suport senzația de ”strâns” care rămâne după. Așa că seara, mai ales, foloseam cea mai hidratatntă cremă din dotare ca să rezolv problema asta. Balsamul acesta a rezolvat treaba cu succes!
Un alt produs pe placul meu, la care sigur voi reveni. Doar sunt destule variante disponibile! 

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...