Wednesday 7 March 2012

Milk Chocolate de la Lavandine şi Clarra`s Coffee Cream de la Nedeia

Salutare!

Pentru că am rămas în urmă cu postările despre cosmetice azi vă prezint păreri "la pachet" depsre 2 produse pe care am avut ocazia să le testez. Un săpun de la Lavandine şi o cremă de faţă de la Nedeia. Ambele produse au fost premii la concursurile organizate de cele două doamne în cursul anului trecut.




Ingrediente: Unt de cacao dark,lapte de capra,uleiuri saponificate din masline si cocos,suc proaspat de portocale mandarine si lamaie,cacao neagra,macerat uleios de vanilie.Fara uleiuri esentiale.

Nu arată delicios? Am primit minunea aceasta în formă de inimă chiar de sărbători şi l-am încercat în ianuarie. Miroase a ciocolată cu coajă de portocală! E foarte fin, spumează uşor, e foarte economic, arată bine, miroase bine, ce-ţi mai poţi dori de la un săpun. În plus, e natural! Mi-a făcut o deoasebită plăcere să-l încerc şi mi-a plăcut foarte mult. Un unt de corp cu aroma aceasta ar fi nemaipomenit.



Ingrediente: water, coffee butter, emulsifying wax, cetyl alcohol, panthenol, paraben-free preservative.

Am primit doar o mostră din această cremă de corp, dar a fost o mică revelaţie. Are o textură uimitoare pentru o cremă, iar asta mi-a plăcut cel mai mult. E ca o spumă fină, care se absoarbe foarte uşor şi lasă o piele moale şi foarte hidratată. Hidratare care se păstrează cu succes pe tot parcursul zilei. Miroase a cafea, dar discret. E genul de produs care te face să vrei să-l încerci iar şi iar. Pentru că a fost aşa de bine primită de pielea mea abia aştept să dau iama prin magazinul la Nedeia pentru o nouă experienţă cremoasă :))


No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...