Tuesday 24 April 2012

Despre Naen Soap din nou

A venit și momentul prezentării ultimelor produse achiziționate de la Naen Soap. Vi le-am arătat aici și acum vă voi povesti despre fiecare în parte.




Ingrediente: ulei din seminţe de Jojoba, ulei din seminţe de struguri, ulei de ricin, apă minerală plată, BTMS, d-Panthenol, proteină de mătase, acid lactic, extract din seminţe de grapefruit, vitamina E, cosgard* (conservat certificat Ecocert), ulei esenţial de rozmarin.

Am cumpărat această mască de păr în ideea că o voi folosi pe post de balsam. Și bine am făcut. O folosesc de 2 ori pe săptămână iar rezultatul bate orice reclamă de la TV. Nu, nu repară părul tocit, dar serios acum, ce produs pentru păr credeți că ar putea să ”lipească” firele de păr despicate? O folosesc de  peste o lună, iar rezultatul cel mai vizibil este luciul natural al părului. În plus mi-a disciplinat și vârfurile, care arătau destul de ciufulite, chiar dacă le tai destul de regulat, iar părul nu se mai încurcă așa de ușor ca înainte. Iar părul meu este lung până în talie și vopsit blond. Mirosul este puternic, dar plăcut. Aduce a rășinoase, cel puțin așa mi se pare mie. Este foarte economică, o cantitate mică acoperind o porțiune mare de păr, foarte cremoasă și ușoară. Ca și consistență aș zice că aduce a maioneză tare. 
Un produs foarte bun pentru necesitățile părului meu și care și-a făcut loc pe lista de cosmetice absolut necesare.




Ingrediente: unt organic de Shea nerafinat, unt de cocos, ceară de albine, ulei de gălbenele, pudră de Alaun, amidon de porumb, bicarbonat de sodiu, vitamina E, uleiuri esenţiale de salvie şi anason.

Am primit o mostră cadou din acest deodorant cu nume haios, dar m-a convins pe deplin. Îmi place mult mirosul, de ceară de albine, consistența cremoasă, iar gradul de protecție este aproape perfect. După cum știți probabil, deodorantele naturale nu împiedică transpirația, ci elimină mirosurile neplăcute. A trecut testele cu brio și aici. Intră ușor în piele și nu pătează. Hidratează bine și nu irită pielea.
E deja pe lista cu produse de încercat în forma normală.



Ingrediente: grăsimi vegetale saponificate (măsline extravirgin, unt de cacao, ricin), argilă roşie superfină de origine franceză.

Un săpun care miroase ușor a măsline, foarte hidratant și cremos. Produce o spumă fină și este cel mai economic săpun natural pe care l-am încercat până acum. L-am folosit și pentru față și nu mi-a uscat pielea deloc. Curăță delicat, iar argila din compoziție are efect purificator și calmant. 
Primește multe bile albe pentru calitate.


Conţine: unt de Shea (nerafinat prin procedee mecanice ori chimice), unt de cacao, ulei de migdale dulci, ulei din germeni de grau, ulei de catina (Hippophae rhamnoides), vitamina E, ulei esenţial de lavandă şi ceară curată de abine, toate cântărite şi gândite pentru un echilibru sănătos.

Nu am comandat decât 2 mini-brioșe, dar am fost mai mult decât mulțumită de efectul lor. Am vrut un produs care să hidrateze cât mai bine, pentru că am probleme cu pielea uscată în perioada sezonului rece. Iar acest produs face exact ce spune, hidratează și repară pielea foarte uscată și descuamată. O brioșă este de ajuns pentru o aplicare pe întregul corp. Se topește în palme și se întinde bine pe piele. Are un miros autentic de gălbenele, foarte plăcut. L-aș dori într-o variantă maxi, pentru că are toate șansele să devină indispensabil iarna viitoare :))

Am mai primit și o mostră de săpun cu miere de tei pe care l-am dăruit unei colege de serviciu pentru testare. A fost foarte mulțumită de el, drept urmare a devenit și ea clienta Elenei.
Iar eu rămăn fidelă produselor ei și aia aștept să fac următoarea comandă. Sigur încerc toate săpunurile :D

Urmează o prezentare de produse La Nedeia :D







No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...