Wednesday 25 April 2012

Set "A Rose for Epona"

Helvetios mi se pare cel mai bun album Eluveitie. Are cam tot ce-mi place mie, plus o poveste reală în spate. Nu am putut să nu mă inspir măcar din una din melodiile de pe acest album, așa că poftiți și priviți ce a ieșit.
Pentru cine nu știe cine era Epona găsiți AICI întreaga poveste din spatele melodiei.

Am combinat o îmbinare legată cumva de celți, Celtic vision, și am adăugat și un trandafir ca bonus. Trandafirul este lucrat după un tutorial Patricia Corcoveanu.







Set format din colier, brățară și broșă.
Îmbinare: celtic vision (după un tutorial John Fedvedt).
Materiale: zale lucrate manual din sârmă cupru placată cu argint, inoxidabilă și alamă; sârmă cupru (broșa); închizătoare toogle placată cu argint (colierul); închizătoare carabină placată cu argint (brățara); ac broșă argintiu.
Tehnici: chainmaille și wire wrapping.

Broșa poate fi puratată fie separat, fie atașată pe colier sau brățară.

Și inspirația!

  

2 comments:

  1. draga mea, colierul este minunat si trandafirul ti-a iesit super. te pup

    ReplyDelete
  2. este setul pe care l-am vazut la targ si pe care oml-am admirat imediat.....credeti-ma in poze nu intodeauna surprinzi aerul unei bijuterii....iar faptul ca l-am vazut la cativa cm.....este cu totul alceva...este foarte, foarte delicat, elegant....

    ReplyDelete

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...