Thursday 19 April 2012

Post Event - Noaptea Albă a creatorilor şi designerilor de produs

Reţeta unui eveniment reuşit poate fi următoarea:
- se alege o locaţie originală, în cazul nostru Energiea - Expirat
- se adaugă o echipă de organizatori, adică colectivul Revistei Atelierul
- se condimentează cu o mulţime de artizani talentaţi
şi se obţine una din cele mai bune aniversări! 
Cu handmade, despre handmade, pentru handmade. Aşa s-a desfăşurat aniversarea de 2 ani a Revistei Atelierul, prima Revistă de Handmade din România.
Ca şi participant la acest eveniment am fost plăcut surpinsă de calitatea organizării, de locaţie şi de colegii de breaslă. Aniversarea Atelierul a fost un prilej de întâlnire cu oameni talentaţi, de interacţiune cu un public venit special pentru acest eveniment şi pentru prezentarea ultimelor creaţii.
Echipa Atelierul a fost la înălţime, fetele fiind tot timpul la dispoziţia artizanilor pentru orice problemă posibilă sau imposibilă. Mi-a făcut o reală plăcere să cunosc oamenii din spatele Revistei Atelierul şi am fost foarte încântată de ce am descoperit.
Am expus într-un spaţiu original şi neconvenţional, iar rezultatul a fost peste aşteptările mele. 
Pe parcursul serii s-au desfăşurat şi 3 ateliere: Bijuterie caligrafică cu Monica Alexandru de la incubator107, WiCo şi Sospeso Transparente cu Tinker şi tehnica de turnare în pământ de delf cu Şcoala de Bijuterie Contemporană Assamblage.
Iar seara s-a încheiat cu un concert Loungerie II în Expirat.

A fost handmade, au fost ateliere, a fost muzică. A fost bine! Pentru că vizitatorii noştrii au găsit în acelaşi loc de la haine şi accesorii, până la păpuşi, genţi, dresuri haioase şi ciocolată. Wire wrapping, chainmaille, fimo, textile, tricouri pictate, păpuşi, mărgele, papioane, lemn picat, decoraţiuni. Atâtea tehnici şi multe tipuri de materiale în acelaşi loc. Visul oricărui cumpărător :).

Vă las cu imagini grăitoare şi închei cu o întrebare: când va fi următorul eveniment marca Atelierul?






Alţi Zoolonatici


Miruna Toma şi Darisim Bijoux





Mădălina Târşe




Subsemnata


Tot subsemnata


Şi aici tot eu...


Deja fac abuz






Mariana Marin
























Și Atelierul


Avem și Catalog.

Dacă vă regăsiți creațiile în fotografiile mele și nu v-am adăugat numele vă rog să-mi dați de veste printr-un comentariu la această postare.


No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...