Thursday 16 January 2014

2014 cu Breslo

Salutare dragilor!
Da, știu că e jumătatea lui ianuarie și abia acum reușesc să vă salut. Ei, timpul trece cam prea repede pentru mine, astfel că nu mai reușesc să revin așa de des aici. Dar, lucrez cu drag să știți! Zilele următoare voi reveni cu bijuterii noi și proaspete, așa că nu-mi ocoliți blogul.
Pentru că la început de an e frumos să faci ordine, asta am reușit și eu să fac în magazinul de pe Breslo. Ei au venit cu campanii noi de promovare așa că era și timpul să fac și eu completările de rigoare pe pagina magazinului meu. Așa că vă invit să-i treceți pragul cât de des doriți. Sigur veți găsi ceva pe placul vostru, fie că sunteți în căutarea unei bijuterii originale, din zale, fie că vă doriți o bijuterie simplă, din mărgele. Și nu uitați să diseminați informația :D.



Vreau să interacționăm mai mult, fie aici, pe blog, fie pe pagina de Facebook . Așa că vă aștept comentariile, mesajele și like-urile cu mare drag!

Să avem un an grozav!
\m/

No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...