Monday 27 January 2014

”Bronze and Emerald” Chainmaille Ring

Mi-a bântuit nopțile încă de anul trecut, când am văzut modelul pe unul din blogurile pe care le urmăresc artfirechainmailleguild. Săptămâna trecută l-am început și mi-a luat 2 sesiuni de lucru de câteva ore ca să-l finalizez. Îmi place mult ce a ieșit! Primul meu inel din zale.

This ring has been hunting my nights since last year, when a saw the model on one of the blogs that I follow  artfirechainmailleguild. Last week I stared it and it took my 2 work sessions to finish it. And I love it! My first chainmaille ring.






Materiale: zale lucrate manual din sârmă de bronz; briolete sticlă Cehia, 4x6 mm, smarald.
Diametru zale: 2 și 3 mm.
Îmbinare: european 4 în 1.
Diametru inel: 1,4 cm.
Lățime inel: 1,1 cm.


Materials: handmade, saw cut jump rings, made from bronze wire; Czech glass briolette, 4x6 mm, in emerald green.
Weave: european 4 in 1.
Inner diameter of jump rings: 2 and 3 mm.
Ring diameter: 1,4 cm.
Ring width: 1,1 cm.

Inspired by a daisycreates design.



No comments:

Post a Comment

Any comments? Please do!

Cercei din zale argintate, onix, flori din sticlă Cehia și perle - Zâna Umbrelor - Vândut

Rezervat. Onix tăios, flori de noapte și alb de perlă. Fii Zâna Umbrelor! Cercei din zale argintate, inoxidabile, discuri d...